Gezeik

Enquêtes na een simpele vraag.

4 maart 2019

Ik belde een tijdje terug de ANWB. Informatie over een reisverzekering. Vraag gesteld. Antwoord: “Ja.” Klaar.
Maar dan. Kort daarna een mail: om onze dienstverlening . . . . Ja hoor, een enquête. Negeren natuurlijk, maar ja, een week later wéér een mail:

“Onlangs vroegen wij u om uw mening te geven over uw gesprek met onze klantenservice over uw ANWB Doorlopende Reis- en/of Annuleringsverzekering. Wij hebben uw reactie helaas nog niet ontvangen.
Wilt u de vragen alsnog beantwoorden?
Met uw mening willen wij onze dienstverlening verbeteren. Daarom nodigen wij u uit om via onderstaande link een paar vragen te beantwoorden. Dat duurt slechts enkele minuten.”

Toen toch maar ingevuld en bij de onvermijdelijke vraag: hebt u verder nog iets? Het volgende ingevuld:

“Ik heb deze enquête alleen maar ingevuld om dit hier te kunnen invullen.
De opdringerigheid van dit soort enquêtes en daarna ook nog gezeik als je geen zin hebt die in te vullen: stuitend! Kappen met die onzin.
De ANWB doet zijn werk goed, de medewerkers aan de telefoon zijn prima. Maar de managers die dit soort ongein bedenken? Weg er mee!

Met vriendelijk groet,
Jan van Londen.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *