Ingezonden brief Volkskrant

Klantbeoordelingen. (Eerder als “Gezeik” geplaatst, nu brief naar de Volkskrant).

4 april 2023

Klantbeoordelingen.

Ik deel de ergernis van Frans Hempen (O&D, 4/4). Ik haat die klantbeoordelingen. Maar ik heb er het volgende op gevonden: Tegenwoordig vul ik die lijst in met onzin antwoorden, dan kom je meestal uiteindelijk bij een plek waar je een vrije tekst kunt achterlaten. Dan plaats ik deze tekst:

“Beste lezer,

Ik heb deze enquête alleen maar ingevuld om deze vrije tekst te kunnen plaatsen. Ik ben door uw medewerkers goed geholpen en aangezien u de gesprekken opneemt had u dat zelf ook kunnen uitzoeken.

Val mij alsjeblieft niet meer lastig met deze onzin. Er zal wel weer een manager zijn die dit bedacht heeft om zijn groene vinkje te halen. Ophouden met deze hinderlijke en vooral irritante vragenlijstjes.

N.B. Dit is een automatisch gegenereerde boodschap, hier kan niet op gereageerd worden, tenzij er een manager wordt ontslagen per reactie.”